DOPRAVA A PLATBA

K dopravě vašich objednávek je využíváno standardních balíkových služeb České pošty. Jelikož veškeré zboží je přímo na našem skladě, bývá objednávka expedována nejpozději následující pracovní den. Zásilka je pak doručena obvykle do 1-3 pracovních dní ode dne expedice. Pro případ nutnosti doručení následující pracovní den po dni podání využíváme Balík do ruky České pošty, u něhož je doba dodání oproti standardním zásilkám garantována. V tomto případě raději vždy do poznámky v objednávce uveďte, na který datum potřebujete mít zásilku doma, nebo nám předem napište/zavolejte, abychom mohli zorganizovat přepravu ke spokojenosti obou stran.

Pro snížení vašich nákladů na přepravu doporučujeme platbu předem, čímž ušetříte poplatek za doběrečné, je nutno však počítat s dobou potřebnou na transakci financí mezi bankami (zpravidla 1-2 pracovní dny). Při výběru platby předem je vám obratem zaslán email s údaji nutnými pro bankovní převod.

Po odeslání zásilky je vám zaslán email s potvrzením o odeslání. Pokud vás poštovní doručovatel nezastihne doma, uloží zásilku na nejbližší poště a do schránky dostanete potvrzení o uložení. Pokud se tak stane, zasíláme vám také email s informacemi ohledně uložení včetně kontaktu/otvírací doby pošty.

V případě uložení zásilky na poště je nutno si ji vyzvednout do 15 kalendářních dní ode dne následujícího po dni uložení. Pokud tak nejste schopni z nějakých důvodů učinit, je možno si prodloužit úložní dobu zdarma o dalších 15 dní, a to před vypršením termínu osobně nebo telefonicky na poště, případně nás včas kontaktujte. Pokud vidíme, že zásilka leží již delší dobu na poště, snažíme se vás vždy kontaktovat telefonicky a emailem.

Zodpovědností zákazníka je také uvedení správné a plné adresy – Česká pošta nekontaktuje adresáty telefonicky a pokud se jméno na zvonku/schránce neshoduje s tím na zásilce, případně tam není uvedeno vůbec, bude zásilka obratem poslána zpět bez uložení na poště s tím, že adresát je neznámý. Proto prosím dbejte na to, aby jméno adresáta objednávky bylo vždy uvedeno na zvonku/schránce. U zákazníků, kteří si nechávají posílat objednávku do zaměstnání, je nutno se svým jménem uvést i jméno firmy/zaměstnavatele.

Další zodpovědností zákazníka je uvedení správných kontaktních údajů pro případ, že se potřebujeme se zákazníkem spojit - někdy se nám stává, že zákaznící nezvedají telefony nebo mají plné emailové schránky.

CENÍK POŠTOVNÉHO

ČESKÁ REPUBLIKA:

Doprava při platbě předem převodem = 69

Doprava při platbě dobírkou = 99

Doprava při platbě předem převodem – dodání následující den po dni podání zásilky = 109 Kč

Doprava při platbě dobírkou – dodání následující den po dni podání zásilky = 139

SLOVENSKO:

Na Slovensko zasíláme pouze při platbě předem, což je pro zákazníka nakonec i levnější variantou.

Při výběru dopravného u objednávky zvolte "SLOVENSKO / Česká/Slovenská pošta / platba převodem". Náš systém je nastaven pouze na koruny, takže upřesněná cena v eurech společně s potřebnými údaji pro převod vam bude zaslána obratem emailem (pro převod na euro je použit kurz ČSOB deviza střed ze dne objednávky).

Platba předem v eurech probíhá převodem na náš euro účet.

Doprava při platbě předem převodem = 6 euro

Doprava na Slovensko trvá okolo 4-5 pracovních dní, zásilky jsou někdy doručovány i dříve.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.