DOPRAVA A PLATBA

Česká Pošta / standard / platba převodem = 89 Kč
Dodání zpravidla 1-4 pracovní dny po dni podání v závislosti na regionu. Podání zásilky až po přijetí platby - pro rychlou platbu využijte okamžitý převod, jinak platbu standardním mezibankovním převodem obdržíme následný prac. den. V rámci jedné banky je převod realizován ihned (AirBank).
Údaje pro platbu Vám zašleme v následném emailu v co možná nejkratším čase - prosím vyčkejte na tento email, případně nás kontaktujte.

Česká Pošta / standard / platba dobírkou = 119 Kč
Dodání zpravidla 1-4 prac. dny po dni podání v závislosti na regionu.

Česká Pošta / rychlé dodání / platba převodem = 125 Kč
Dodání zpravidla 1-2 pracovní dny po dni podání v závislosti na regionu (pokud potřebujete garantované dodání do druhého dne po dni podání, kontaktujte nás ohledně domluvy na individuálním řešení). Podání zásilky až po přijetí platby - pro rychlou platbu využijte okamžitý převod, jinak platbu standardním mezibankovním převodem obdržíme následný prac. den. V rámci jedné banky je převod realizován ihned (AirBank).
Údaje pro platbu Vám zašleme v následném emailu v co možná nejkratším čase - prosím vyčkejte na tento email, případně nás kontaktujte.

Česká Pošta / rychlé dodání / dobírkou = 149 Kč
Dodání zpravidla 1-2 pracovní dny po dni podání v závislosti na regionu (pokud potřebujete garantované dodání do druhého dne po dni podání, kontaktujte nás ohledně domluvy na individuálním řešení).

SLOVENSKO / Česká/Slovenská pošta / platba převodem = 235 Kč
Na Slovensko doručujeme pouze po platbě předem na náš euro účet.
Dodání zpravidla 4-5 pracovních dní po dni podání. Podání zásilky až po přijetí platby - pro mezibankovní platbu počítejte 1-2 prac. dny.
Jelikož náš obchod je nastaven pouze na CZK, zašleme Vám email s údaji pro převod v EUR dle aktuálního ceníku banky ČSOB devizy střed:
ČSOB kurzovní lístek EUR
Peníze převádíte jako SEPA euro platbu.

OBECNÉ INFO:

Pokud si nejste jisti výběrem rychlosti dodání tak, aby Vám šaty dorazily včas, raději nás kontaktujte ideálně telefonicky nebo napište potřebný termín dodání do poznámky při objednávce nebo emailem, abychom případně po domluvě mohli zvolit odpovídající postup.

Po odeslání zásilky je vám zaslán email s potvrzením o odeslání. Jakmile se objeví nějaký posun v dopravě zásilky, bude Vám emailem zaslán odkaz na sledování + další info. Pokud vás poštovní doručovatel nezastihne doma, uloží zásilku na nejbližší poště a do schránky byste měli dostat potvrzení o uložení. Zašleme vám také email s informacemi ohledně uložení včetně kontaktu/otvírací doby pošty.

V případě uložení zásilky na poště je nutno si ji vyzvednout do 7 (Balík do ruky...)/15 (standard) kalendářních dní ode dne následujícího po dni uložení. Pokud vidíme, že zásilka leží již delší dobu na poště, snažíme se vás vždy kontaktovat emailem/sms.

Zodpovědností zákazníka je uvedení správné a plné adresy – Česká pošta nekontaktuje adresáty telefonicky a pokud se jméno na zvonku/schránce neshoduje s tím na zásilce, případně tam není uvedeno vůbec, bude zásilka obratem poslána zpět bez uložení na poště s tím, že adresát je neznámý. Proto prosím dbejte na to, aby jméno adresáta objednávky bylo vždy uvedeno na zvonku/schránce. U zákazníků, kteří si nechávají posílat objednávku do zaměstnání, je nutno se svým jménem uvést i jméno firmy/zaměstnavatele.

Další zodpovědností zákazníka je uvedení správných kontaktních údajů pro případ, že se potřebujeme se zákazníkem spojit. Někdy se nám také stává, že zákaznící nezvedají telefony nebo mají plné emailové schránky.

Pokud nebude i přes naše urgence zásilka převzata/vyzvednuta na poště nebo se nám vrátí z výše uvedených příčin, budeme po vás požadovat úhradu poštovného/balného. V případě, že nejste schopni toto zajistit, nedělejte si u nás objednávku.